woensdag 12 juli 2017

I'ts a girl #MD181

Dat is lang geleden! Mijn 2e berichtje in ruim 2,5 jaar tijd... Iets met te veel hobby's en te weinig uren in een dag ;)

Afgelopen zondag voor het eerst weer aan de scraptafel gezeten. Heerlijk!
Ik moest echt even weer op gang komen en heb daarom maar een uitdaging gezocht.
Op het blog: Marianne Design Challgenge Blog vond ik deze leuke sketch:


Daar heb ik deze kaart bij gemaakt:  


Ik heb gebruik gemaakt van de volgende Marianne Design producten: 
Babystempel EC0082
Teksstempel Eline EC0106
Papierblok Sweet Baby PB7041
Flower Ribbon FR1127
Swirl CreatableLR0116




6 opmerkingen:

Judith zei

Lief kaartje geworden.
Leuk dat je mee doet met onze sketch.
Groetjes van Judith
Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Wat een schattige kaart Marieke.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anta
MDblog

Wybrich zei

Super schattig! Wat een mooie kaart Marieke!
Dank je wel voor het meedoen.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Renate zei

Hahahaha... Ik zag je bericht in mijn leeslijst verschijnen, en ik denk "uhm, wie is dit ook alweer" Maar na een paar kaartjes terug te hebben gekeken, ging er weer een lampje branden.
Leuk dat je er weer bent. En hebt er meteen een waanzinnig leuk kaartje van gemaakt.

-xies- Renate.

Boukje zei

Lief babykaartje geworden! Leuk dat je hebt meegedaan met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Ellen zei

Poehee, dat is lang geleden! Maar ik herkende de naam van je blog wel gelijk. Hopelijk lukt het om weer wat meer aan kaartjes maken te doen. Je bent in ieder geval terug met een supergave kaart, nog niet(s) verleerd dus!!

groetjes, Ellen