donderdag 7 april 2011

EHBO en bedankt kaart.

Gisteravond schoot me ineens te binnen dat vandaag het afscheid is van de IB-er van onze school!!! Hij vertrekt naar een andere school, dus ik moest als de bliksem nog een kadootje in elkaar draaien. Gelukkig had ik al wel wat in mijn hoofd, dus dat scheelde een hele hoop!

Ik heb een EHBO doos (eerste hulp bij onderwijs) gemaakt. Deze had ik al een paar keer voorbij zien komen, en stond nog op mijn TO-DO lijstje.

Het is niet zo'n bijzondere doos geworden. Ik heb hem vrij simpel gehouden, want tja, t is voor een man! Ook heb ik even een bijpassend bedankt kaartje gemaakt van de restjes.

De foto's zijn niet al te best... want de fotootjes moesten vanmorgen om half 8 geschoten worden!

Dit zijn ze:





Dit zit in het doosje: (naar aanleiding van een aantal vragen haha)

* zakdoekjes: voor de ontroerende momenten
* Pen: om van elke dag de mooie momenten op te schrijven
* Paracetamol: voor een zware dag
* Pepermunt: voor een frisse blik
* Pleisters: voor de kleine verdrietjes
* Elastiek: om elastisch te blijven
* Correctieroller: om met een schone lei te beginnen
* Memoblok: met daarop de tekst: Vergeet mij niet, en de groetjes van mijn zoontje.

10 opmerkingen:

Judith zei

Dit is een leuk idee, Marieke! Bedankt voor de inspiratie. Mocht ik dit ooit nodig hebben, vind je het dan goed dat ik ga liften?
Helaas kan ik niet zo goed lezen wat je bij de spulletjes hebt geschreven. Zou je het heel vervelend vinden om dit te mailen? judith-creatief@hotmail.com
Bedankt!
Grappig, ik heb gisteren ook een kaart met ster gemaakt (-:
Ik vind je setje echt leuk geworden!!!
groetjes Judith

Irene zei

Wat een leuk idee, heel origineel en wat zal de jongeman daar blij mee zijn!!

Groetjes, Irene

Jenny zei

Wat een super leuk idee,
Leuke kaart heb je ook gemaakt.
Groetjes Jenny

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind het super gedaan Miek, heel erg leuk.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er super leuk uit.
een leuk cadeautje, super idee.

groetjes jolande

Jannie zei

Wat een supergaaf idee! Ik heb ooit ook eens zoiets gemaakt met een Net Vader kit, omdat moeders vaak kraammanden krijgen dacht ik...laat ik ook eens aan de vader denken! Was ook erg leuk! Luiers om mee te oefenen, oordopjes, een biertje om te proosten, zakdoekjes voor de eerste tranen, dat soort dingen! Werd met een grote glimlach ontvangen!

Jannie
www.knutselfrutselen.blogspot.com

Scrappiness zei

Superleuk Marieke!! En precies goed voor een man denk ik, niet teveel frutsels inderdaad :D
Ik wil ook een EHBO doos maken, de o staat in dat geval voor OUDERDOM, want mijn schoonzus wordt 50 eind van de maand :wink: Dus dank je wel voor de inspiratie :D

wendela zei

gaaaffff!!!! ik zou het als juf geweldig vinden om zo iets te krijgen!!!

x
wendela

bmartes zei

Ik vind hem super Marieke! Die ga ik onthouden;-) En wat een mooie letters waarmee je EHBO hebt gemaakt! ( cricut? quickutz? ) Ik ben helemaal niet nieuwsgierig....!
Liefs,
Arja

Juffertje in het Groen zei

Een heel origineel idee! Ik zag je doos net op Pinterest en heb even zitten zoeken naar de originele bron. Blij dat ik je heb ontdekt!