vrijdag 21 oktober 2011

Kaart voor opa.

Deze week heb ik een supermooie stempelset gewonnen op het blog van Jacquelien! Gisteren plofte hij op de mat, en ben ik er direct mee aan de slag gegaan. Want dit waren DE perfecte stempels voor een kaart voor mijn schoonvader! Hij is morgen namelijk jarig. Het heeft zo moeten zijn!

Met deze kaart wil ik ook graag meedoen aan de challenge van het Challenge for You blog.
Ik heb me laten inspireren door de zigzagjes van de foto op het blog. Deze komen terug in het oranje/rode designpapier.

Dit is 'm:

Voorkant:


Binnenkant:


En wat detailtjes:

13 opmerkingen:

Scrappiness zei

Wat een superleuk kaartje Marieke!! Heel erg gaaf dat nautische thema. Heeft je opa gevaren vroeger? De kleuren vind ik ook prachtig.

Judith zei

Gefeliciteerd met je gewonnen stempels. Mooie kaart voor je opa, ook met hem gefeliciteerd.

Miranda zei

Erg mooie kaart zeg! Gefeliciteerd!

Eldi zei

Mooi!! Was je schoonvader een zeebonk?

jacqueline zei

Prachtige kaart, zeker hele mooie stempels ook.
Vind de kleuren die je gebruikt hebt ook prachtig.
Gefeliciteerd met je opa.

Groetjes Jacqueline

Marjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Brenda Roggeveen zei

Hoi. Leuk hoor, dat papier met zigzag-patroon! Mooie kaart voor je opa! Bedankt voor het meedoen bij CFY.

Marjan zei

Ik had een andere reactie achtergelaten. Heb die verwijderd om misverstanden te voorkomen. Je kaartje is mooi, ik vind het knoopjestouwtje erg gaaf erbij en je hebt het zigzagje laten terugkomen in je papier op een subtiele manier. Fijn dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Ellen zei

Leuke stempelset heb je gewonnen. Het heeft gewoon zo moeten zijn! Erg leuke kaart heb je gemaakt.

groetjes, Ellen

Anoniem zei

Leuk kaartje !! Mooie kleurtjes ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Berdien

Jann-will zei

Wat een leuke kaart Marieke, en wat leuk dat jij zigzag papier hebt, ik misschien ook wel :-))), maar nooit aan gedacht. Dat andere papier is ook erg lief!

Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

anja curvers zei

Gefeliciteerd met het winnen van de stempels en een heel erg leuk kaartje heb je ermee gemaakt zeg.

Brendaxx zei

Ik vind je kaartje echt ontzettend mooi!