zaterdag 16 juli 2011

Zeepketting-workshop

Vanavond heb ik een workshop zeepkettingen maken gegeven aan een groep van 13 meiden.
Helaas geen fotootje geschoten van de superleuke resultaten! De 1 maakte een supervrolijke ketting, en de ander een hele romantische... zo leuk al die verschillende resultaten!
Dit was mijn eerste workshop voor zo'n grote groep, maar ik hoop het nog veel vaker te mogen doen. Ik heb er van genoten!! Enneh... meiden, mochten jullie dit nog lezen: bedankt voor de gezelligheid! Ik hoop dat jullie het ook zo leuk vonden!

Morgen zal ik een kadoosje laten zien. 1tje die past bij de kaart uit het vorige berichtje!

2 opmerkingen:

Judith zei

Gezellig, zo'n clubje meiden. Nou ja, club'je', 13, dat is best een hele groep...

Marjolijn van Elsberg zei

Hebben de meiden ook geen foto's gemaakt? Ik ben heel nieuwsgierig!!!
Ga binnenkort ook een zeepfeestje geven.