donderdag 1 juli 2010

Genieten.

Weet je wat ik nou genieten vind?? Als we zondag alle 4 thuis zijn en ieder lekker zijn eigen ding doet. Muziekje er bij aan.... Dit is nou ook zo'n foto. Zie hem nu lekker genieten van de rust, zijn eigen muziekje en een flink uitdagende puzzel.
Bij Dare To Use Color werd afgelopen maand de laatste challenge gehouden. Errrg jammer, want ik haalde er altijd een heleboel inspiratie vandaan! De opdracht deze keer was, gebruik de kleuren zwart en wit, met daarbij 1 kleur naar keuze: paars, groen of blauw. Ik heb dus voor blauw gekozen! Zelf ben ik niet helemaal happy met de LO. Veel te donker naar mijn zin.... Maar ik heb hem toch maar ingestuurd. En wat las ik net?!?! Omdat er maar 4 inzendingen waren, krijgen we alle 4 de prijs!!! We mogen allemaal shoppen bij De Scrapheap! Nou is dat niet een super afsluiting!?!? Ik ben er in ieder geval helemaal happy mee! Ik ga zo eens even neuzen....

Enneh... dit is 'm:


2 opmerkingen:

Rianne zei

Ik vind hem super!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hij is gaaf, lekker relaxed.

Groetjes Jolande