dinsdag 28 juli 2009

Niet te geloven!!

Nog maar een paar weekjes geleden heb ik mijn webwinkeltje geopend om mijn overschot aan kaarten te verkopen. En... het is al weer zo goed als leeg!!! Eigenlijk had ik het een beetje als grap gemaakt. Kijken of ik zoiets ook voor elkaar kon krijgen. Nou, missie geslaagd!!!

Nu moet ik als de bliksem aan de slag, om mijn winkeltje weer een beetje vol te krijgen!
Maar eerst ga ik 13 augustus naar de knotsgekke kaarten en scrapdagen in Zwolle, om mijn inkomsten van mijn winkeltje uit te geven!!!! En daar heb ik echt heeeel erg veel zin in! Heerlijk een dagje tussen zoooveel moois, en natuurlijk hier en daar een workshopje doen! Het aftellen is begonnen....!

3 opmerkingen:

Ilonka zei

Geweldig hoor gefeliciteerd.

Groetjes Ilonka

Dora zei

Wat leuk om te horen dat het zo goed loopt, heel erg veel plezier met uitgeven ervan! Dat gaat wel lukken!
liefs Dora

Jantien zei

Hee zus!
Dat geld heb je dan ook letterlijk én figuurlijk verdiend! Ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt!
Groetjes, Jantien