maandag 29 juni 2009

Nieuw: Webwinkeltje!!

Aangezien ik veeeeel meer kaarten maak dan ik verstuur, heb ik een "overschot"....
Vanmorgen ben ik daarom aan de knutsel gegaan om een webwinkeltje te maken!
En het is gelukt! Zelfs ik als leek krijg het voorelkaar! Makkelijk zulke kant en klare winkeltjes!
Alleen nog even je kleurtjes, looks etc aanpassen, je artikelen invoeren en je kan open!!

Ik heb nog niet al mijn kaarten ingevoerd. Moet eerst nog fotootjes maken. Maar dat zal deze week wel gebeuren. Ik mag 50 artikelen plaatsen. Dus ik zal de kaarten laten rouleren. Zodat er elke week nieuwe kaarten op komen te staan.

Klik op het linkje hier bovenin op mijn blog, en mijn webwinkeltje opent zich...
Hihi ik vind het helemaal leuk! Het zal heus niet storm lopen, maar het is het proberen waard!
Anders blijven ze hier toch maar in een doos liggen....

2 opmerkingen:

Dora zei

Wat leuk zeg, dat is helemaal geen slecht idee, mijn voorraad is inmiddels ook niet echt meer te beheren;) Ben benieuwd of het loopt!

Groetjes Dora

Daniƫlla zei

Super zeg!!! Gefeliciteerd!
Maar ik vind wel dat je kaarten meer waard zijn dan 1 euro! het zijn kunstwerkjes!
Ik zal een linkje van je shopje op mijn Blog zetten.

Be Blessed!!!