donderdag 8 januari 2009

Challenge 25 Layouts!

Op het forum van Scraptastisch heb ik samen met een paar andere meiden afgesproken dat we niet eerder nieuwe spulletjes mogen kopen VOORDAT we 25 layouts hebben gemaakt met alles wat we nog hebben. Het liefst met restjes papier.

Ik ben nu ongeveer halverwege en ik moet zeggen dat het nu toch wel knap lastig wordt!
Zo ben ik bijna door mijn cardstock heen, en de roze flowers zijn op. En dat is wel errrg lastig met allemaal meidenfoto's! Dus dan maar extra jongenslayouts maken!!

Ik zal straks de layouts laten zien die ik tot nu toe heb gemaakt.

5 opmerkingen:

Debbie zei

heb je lo's al gezien op het forum heel erg mooi ben benieuwd naar de rest

Debbie

Anonymous zei

Heey zus!

Wat een leuk idee, deze blog!
Ik ben benieuwd naar je nieuwste creaties dus ik zal je blog in de gaten houden.
Succes met je uitdaging!

Simoon

Angela zei

yeah ook een blog!!!
Ik hoef inmiddels nog maar 3 lootjes en dan heb ik er 25 gemaakt!!!
Veel succes met het volbrengen van deze "missie" makkelijk is anders!

Ria zei

van harte Marieke! Ik heb hem sinds mei 2008 en ik zou hem niet kwijt willen..dus veel succes!

Maaike zei

Hoi Marieke... Toch gelukt!!! Ik ga hem bijhouden hoor! Enne... roze bloemen kun je toch ook maken door verschillende maten roze papieren rondjes op elkaar te leggen, bradje erin, klaar! Randjes opschuren of inkten voor het mooiste effect...hahaha.... Veel succes enne... plaatsen die foto's!